Kizlar 1 haftadir nexium mide ilaci kullaniyorum gaviscon falan fayda etmedi bana ne yesem midemde ejderha varmis gibi oluyordu ama simdi cok sukurr hicbiseyim kalmadı kullanan varmi aranizda bebege zarari varmidir acaba demektende kendimi alamiyorum😐