C-z-M-d belki kuveze ait ayri bi durumdur onuda ben bilmiyorum, ama bebegin o tabakasinin ustunde kalmasinin faydasi var benm doktorum 1 hafta kalmasi yeter demisti ben 6.gun yikamistimm ertesi gunde dusmustu gobegi zaten. Filede kuvette fikan degilde akan suda vucut istunde kalmadan yikayabilirsenz snrada gobegi gazli bezle nemli kalmicak sekilde kurularsaniz sorun olmuyor 25 gunde gobegi dusmeyen bebekler duyuyorum okdr sure yikamamak bebege eziyet bence 25 gune coktan rutin oturtmustum ben yika emzir uyut😂