Merhaba ben 1 hafta önce oldum 2. Sezeryanımı ssvd denedim bebeğin suyu azaldığı için yapamadım. İlkine nazaran toparlanmam zaman aldı ama kişiden kişiye değişir bu durum. En azından ne yapıp ne yapmamamız gerektiğini bilioruz sonuçta evlatlarımıza kavuşmak var. Sonuca odaklanın ☺️☺️