Tugceek 28+3 olduk, ayni sorunları yaşiyorum songunlerde🙄korkuyorumda rahimkisalmasindan dolayı, bebişimde tam ustune oraya vuruyor, o yetmiyor belimin sinirlerini oyatmiş, yemek yiyince durmuyor, oki sakit uzanim uyuyum oda sakit oluyor, bişey atışdırım hatta sevdiyim bişey hissediyor sanki icimde pirpir🤗