Merhaba güzel anneler , Biz 25 haftalık olduk ama bu gidişimde doktor bebeğin başı aşağıda dedi ben hissetmiştim çünkü tam pelvik bölgemde ağırlık ve ağrı oluyordu sizlerden bu durumu yaşayanlar var mı ? Erken doğum riski olabilir diyor çevrem ama doktorum korkma dedi yinede içim rahat değil…