mommyM Kızlar Dr Ebru Karaca’ya giden var mi aranızda nasıl memnun musunuz deneyımlerinizi anlatır mısınız 🧐
istanbul3434 mommyM doktoru tanimiyorum ama bezmialem dragosta dogum yapan arkadasim hastaneden cok memnun kalmisti belki faydasi olur
DorukZengin mommyM mommyM Ben de 2 kere gittim. Çok tatlı bir doktora benziyor. Ama ben de ikilemdeyim, başka yorumlar duymak isterdim.
mommyM istanbul3434 bende 1 kere gittim komtrole ama ıkılemdeyım canım bırde buraya yazayım dedım tesekkur ederim yorumun icin👍🏻😊
urazaslan mommyM bende öyleydim hatta eşimde istemiyordu ama kenan bey gittigim 4. Doktorumdu aradaki farkı görünce oda onayladı🥰
Esrakilic Ben Ebru hanıma gidiyorum memnunum arkadaşlar. İlk doğumumda da ona gitmiştim şimdi 2. Bebiş geliyor 😊