Umay05 eşin kalması doğru değil sonuçta başka kadınlar var başka odada olsa bile başkalarını rahatsız etmiş olursun , ben bi süre hastanede yattım yanımdaki kadın doğum yaptı eşinden rahatsız oldum , kadın bana kocam gelecek üstüne bişey giysene diye tersledi beni , ben doğum yapınca eşimin içeri girmesini istemem , bu konularda bencil olmayın lütfen , umarım sağ salim kucağınıza alırsınız 🙏🏻