Ben almanyada yaşıyorum burda sistem biraz daha farklı en az 5 gün yatırıyorlar bir gün boyunca hiç kaldırıyorlar zaten. 5 günün sonunda bebeğin kontrollerin kendin ıyi sen çıkartıyorlar normal doğum 2-3 gün yatırıyorlar aynı çocuk doktora gelip bebeği muayene edip gönderiyor.