Eminegulll ben gümüş göğüs kalkanı kullandim göğüs ucu kremi de bir kaç kez sürmüştüm ama en iyisi göğüs kalkani ve kendi sütüm emzirmeden sonra silip kendi sütümü sürüp göğüs kalkanini kapatıyordum iyileştirme özelliği var ikisininde. Elhamdülillah yara olmadan sadece hassasiyet ve biraz sızı ile atlatmak üzereyim 15 günlük oldu daha rahat emdiriyorum