G92 bence olur kuzum paket bitince 2. Numaraya geçersin ben yenidoğan almıştım sonra 2. Numaya geçtim benim bide bebeğim ufak doğdu baya gitmişti 1 numara kullanmadım hiç yenidoğan kullanıp 2 ye geçtim ama 1 numara olur emın ol kuzum zaten ne kadarda kilolu doğsalar ufacık totoları var dert etme ❤️