Zeynep1632 Kızlar koronadan dolayı 24.haftadan 32. Haftaya kadar ıdari izin surecinde bulundugun yeri terketmeme şartı var mı?ve 24 hafta 1 gün yeterli mı yoksa doldurmak mı gerekıyo
Mom_teacher Zeynep1632 idari izinde görev yerinde bulunma zorunlu diye biliyorum,çünkü idari amiriniz gerekli hallerde göreve çağırdığında gtmeniz gerekiyor. 24+0 da başlıyor idari izin
ssnnmmm Zeynep1632 24+0 da ayrılabilirsiniz idari amirinizden izin almadan il dışına çıkamazsınız çağırdığında gitmek zorunlu
Mom8 Zeynep1632 ayrılmaman gerekli canım bulunduğun ilden ihtiyaç halinde seni hemen göreve çağırma yetkisi var amirinin
nniill Yöneticinizi bilgilendirerek adres değişikliği yapabilirsiniz. (Bu durum bizde şirket insiyatifinde) 24+0 yeterli 🌸