nil_-32 30 haftalığım midem biraz kötü şurubu yok rennie çiğneme var onu kullanabilirmiyim zararı var mı
mlkkk nil_-32 içerik olarak şurubundan farklı bişeyi yok şurubu içmeyenlere tableti veriyorlar çiğneyebilirsiniz yani
Scarlettinannesi nil_-32 günde 3-4 tablet çiğniyorum midem rahatsız olduğunda doktor tavsiyesi ile 👍🏼
Hasret_ nil_-32 evet günde 4 defa alıyorum her deli gibi yandığında şimdi asitsiz maden suyu buldum onu içiyorum daha rahatım
nisotti Gebelik kategorisi B.. bu İlaçlar hayvanlarda teratojenik etkiler göstermemiştir, ancak hamilelerde klinik deneyim yetersizdir.bu yuzden de kullanilmasi pek onerilmez
nisotti GC9098 o da B grubu. Kullanilmasa daha iyi. Onun yerine A grubu Gaviscon likit kullanin. Ben onu kullaniyorum. Burda yazanlara da guvenmeyin. Internete ilacin adini yazip yanina gebelik kategorisi yazinca cikiyor. Guvenli olan A grubu
GC9098 nisotti tabi ki burada yazilanlara göre ilac kullanacak değiliz doktorum vermişti doktor bile bile zararlı ilaç vermez sanırım