Dmrhzn Kızlar merhaba rahîm filmini çektim bu ay idrara çıkınca kahverengi parçalar geliyordu şuan beş haftalık hamileyim bugün yine idarla beraber çok hafif küçük bir kahverengi parça geldi kötü bir şey mi bu
mlkkk Dmrhzn hamileliğin her döneminde gelen kan kahverengi pembe lekeler normal değildir muhakkak doktora gidin
Edaaaa53 Dmrhzn yerleşme kanamasıdır bende de olmuştu birçok kişide oluyor ama doktorunuza sormakta fayda var tabii
Eddii Canım burda vakit harcama. Direkt doktorunla irtibata geç. Bu tarz durumlar hamilelikle sıkıntı olabilir. Ama umarım ki hiçbirşey yoktur🙏
Yesiminbebesi Canım doktora git bence de aynısı bana oldu düşükle sonuçlandı canını sıkmak istemem ama vücudun bebeği atması için yaptığı bişe olabilir
Dmrhzn Ya kızlar öyle çok küçücük minicik bir şey idrarla beraberinde getirdi doktura sordum bebekle alakası olmayan bir parçadır dedi içerde birikip atılmıştır