Umay05 abartmıyorum senelerdir giymem ic çamaşırı. Sadece evden çıkarken veya birisi geldiğinde giyerim. Onceden hic yok denecek kadar olurdu akintim cok sukur hamilelikte de öyle gecti sadece baslarda biraz fazla oldu bi de mantar olunca oluyo önüne gecemiyorum 😧
Idrar konusuna gelince onda bile sıkıntı cikardim doktora kac kez sordum yav ben millet gibi yarim saatte bi gitmiyorum saatte 2saatte bi gidiyorum bi sorun mu var diye gözlerini açtı daha ne istiyooonnn dedi 😁😂😂 kendime nazar degdirdim sanirm bi gidiyorum senelerdir yapmamış gibiyim akıntısı kasik agrisi cabasi 😁 kalkıyorum elimi yıkayana kadar bidaha 😂 bi keresinde normal tuvaletten çıkıp ışığı kapatmadan klozete oturmuslugum var hala gülüyorum 😂😂 biraz aramiz soguktu ama bizde ciddi düşünmeye basladik 🙄😂😂