Bernaaa33 Aklıma geldi de biz 1 ve 2 numara sleppy aldık fakat çok bir bilgim yok bebek yenidoğan olacağı İçin göbek bağına zararı olurmu yani yenidoğan bezi almama gerek kalırmı ? 1-2 numaradan aldım ama sorayım dedim sizlerde teşekkürler 🌿❤️
Dilbenur-ok12 Bernaaa33 aynı zamanda ben trendyoldan 210 tane aldım 200 tanesini 1.5 ay kullandık 2ye geçtik
Sen1meleksin Bernaaa33 ben 2 numara aldım zaten katlanıyor göbek kısmına gelen kısmı dediler 3-6 kg oldugu için aldım 2 numaryı 1 numara küçük dediler 3 bucuk falan doğacak bi bebeğe
Bernaaa33 Dilbenur-ok12 evet aynı paketten bende sipariş verdim yeni stok yapmak İçin 210 adet var 100₺ civarına geldi 🥰memnun kaldıysanız rahatladım gerçekten
Bernaaa33 Sen1meleksin evet aslında ondan dolayı 1 numaradan alasım da gelmedi pek zaten 3.5 kg doğuyorlar dediğin gibi
Dilbenur-ok12 Bernaaa33 3 aydır kullanıyorum hiç sorun yaşamadım sleppyden yana sadeden kalıpları biraz dar şimdiden 4 numaraya geçtik
34_21_23 Bernaaa33 bir paket aldım zaten sonra duruma göre değiştiririm diye 😊 ama olur inşallah sıkıntı olmaz