Merhaba hanımlar,
Cinsiyet öğrenmemize daha 6 hafta var aslında,ama eşimle konuştuk bugün beraber mi doktora gitsek cinsiyeti öğrenmek için yoksa ben tek mi gitsem acaba ,öğrendiğim günün akşamı sana ,minik bir süpriz partiyle açıklarım hem wideo ya da çekeriz bu da bizim anımız olur diye düşündüm😊 olur aslında güzel keyifli bir anı olur dedi 😀 siz nasıl yaptınız,beraber doktora giderek mi öğrendiniz varsa bir anınız anlatır mısınız? Hem sohbet olmuş olur,sevgiler