Melosss_4433 bende 25. Haftadayım 3-4 haftadır yasıyorum. Daha dün doktoruma sordum . Bana artan kan hacmim ve bebek büyüdüğü için tüm organların sıkışması ile alakalı oldugunu söyledi merak edilecek birsey yok dedi . Yinede kendin rahatlamak istiyorsan parmaktan oksijen ve kalp atısı ölçen aletlerden al arada kötü hissedince ölç dedi . Eger oksijen miktarın 80 in altına düşerse hemen ara dedi . Bakıyorum hep 90-95-99 sorun yokmus . Ama sende alabilirsin . Saturasyon aleti . Pulse marka önerdi doktorum . 145 liraya aldım hastaneden ama internette daha ucuz .