Kubicim biz almadık, bir süre almayız muhtemelen. Sling aldım, bir yere giderken puset ya da sling kullanacağım. Markete ya da başka bir yere şu an küçücük bebeği çıkarmam, dışarda görüyorum pazara bile getiriyorlar el kadar bebeği. Aşırı karşıyım. Her şey düzelene kadar bebekle pek bir yere çıkmam bebek arabası gerektirecek. Bizim planımız hep doğada olmak, onda da zaten bebek arabası iş görmez. Slingten umutluyum bakalım inşallah böyle 6 7 ay falan kullanırız.
Korona muhabbetleri azalınca da araba alırız. Şimdi sırf almak için almak istemiyorum. Kullanmam biliyorum.