[silindi] Erkek bebekte bel ağrısı olduğu doğru mu kaçıncı haftada başlıyor bide hiç ağrısı olmayanlar var mı ne bel ne kasık ?
Zeynep_18 [silindi] 19 haftalık hamileyim dün yarım saat 45 dk arası yürüyüş yaptım hem marketleri dolaştım, eve geldim bel ağrısından öldüm oğlum oluyor nasipse💙
istanbul3434 [silindi] erkek bebek olmasiyla alakasi var mi hic zannetmiyorum ama bel agrim ve siyatik sinir sıkışmam var hamilelikte ortaya cikti topalliyorum
Svcnbydmr Evet canım erkekte salgılanan hormonlar bel ağrısına sebep oluyormuş 25. Haftaya kadar yoruldugumda oluyodu 25. Haftadan sonra sürekli hiç geçmeyen bı bel ağrım var 38deyim artık tahammül edemiyorum bu ağrıya 😭
Kubra-kurt-aksoy 25 haftalığım çok şükür bel ağrım felan yok 🙏🏻 inşallah sizlerde biran önce iyileşirsiniz 🤲🏻
Svcnbydmr [silindi] evet canım erkekle kızla alakası yok tamamen salgılanan hormonlar farklı ikisinde de