Dilek-Can Bi kaç gündür baş dönmesi var hamileliğimin başından beri ishal oluyorum normalde kabız biriyimdir karın ağrısı çekiyorum ara ara ve geçmeyen baş ağrısı ☹ gebelik zehirlenmesinden şüpheleniyorum böyle başına gelen varmı yarın acile gidicem
Busra3509 Dilek-Can 21 haftaym aynı seyi benfe yasıorm. Kac haftalıksın. Bende idrarda protein de cıktı. Kusma bas agrısı karın agrısı var. Bas agrm hic dinmior
sinem_a Dilek-Can aynısı 32+3 te oldu ishal için doktorum srrum verdi tahlillerime baktılar çok fazla tatlı tüketiyorsun dedi ama sen yinede doktorunu bir ara
orkide21 Dilek-Can canım 17 haftalığım hamileliğimin başından beri ishal oluyorum geçmiyor ya karın agrısı da oluyor senşn her gün mi ishal yoksa ara ara normale döndüğü oluyor mu karın ağrın var mj
Dilek-Can Busra3509 33 haftalığım ben baş ağrının sebebi hidrosefali hastasıyım sıvı alınıcak belimden sıra bekliyorum sanırım o yüzden ağrıyor ama belkide olmaz tabi ayırt edemiyorum mide bulantım var ama kusmam hiç olmadı baş dönmem biraz uzun sürüyor
Dilek-Can sinem_a doktorumun numarası yok özele gidiyorum ama numara verilmiyor yarın acile gidicem ☹
Dilek-Can orkide21 hayır hiç normale dönmedi hamileliğimin başından beri diyorum ya normalde kabız biriyimdir 7 aylık gebeyim hala aynı 😑
Dilek-Can Merveakbulutt nasıl takip edicem sizi profil üstüne tikliyorum ama takip et yazmıyor özel mesaj atmayı bilmiyorum
Seymassrioglu Dilek-Can gebelikte ishalin tehlikeli olduğunu söylüyor acaba hemen bı doktorunuza mi yazsanız şase falan verir belki