Kızlar ya 15.haftadayım benim öncedende miğde sorunum vardı reflü vs şişkinlik şimdi hamilelikle beraber iyice rahatsız etmeye başladı miğdem resmen karnımdan daha önde 😔 bu durum canımı çok sıkıyo gavıscon kullanıyorum ama geçirmiyo ne yapmam lazım böyle olan var mı ?