Havva UFyldz bende aynıyım canım çok bel ağrısı var ama baştan beri var desem yeri 13+4 normal dedi dr
2oglusannesi UFyldz tatlım birinci sebep eğer adet dönün ayın bu günlerinde oliyorsa hamilelikten önce ondan olabilir. Ikinci ve kesin sebep bebek büyüdükçe bağ dokuları da güçlenmesi için rahim ekstra efor sarfediyor ondandır. stres yok hersey yolunda 😉