Egeligelin merhaba benim ikiz gebelik 29. Hafta bende bu zamana kadar hep sağ tarafımda tek bebeği hissediyordum Cok telaş yapıyorum her seferinde ama doktorum herseyin normal olduğunu söylüyor şükür. Birkaç gün önce diğer bebeği aşağıda hissettim bayaa öbürü de yukarıdaydi şuan yine sağ tarafında hissediyorum sadece herkeste böyle sanırım yorumlari okudum da😊