Evett 40+5te artıkk doğuramıyorum diye diye kontrole gittim perşembe sabahı. Nstden cıktım sancım hiç yoktu doktor yine eve gönderecek diye beklerkennn hemen eve git hazırlan gel yatışını yapalım. Bebeğin suyu azalmış suniyle başlatalım doğumu dedi ve eve gidip eşyalarımı alıp hastaneye geldim öğlen 2de odama yerleştim 1 cm acıklık vardı yattıgımda saat 5te suni verilmeye başladı. Sancılar başladı ayaktayken idare edebiliyodum ama yatıp nstye bagladıklarında çok zor oluyodu yatarak sancı cekmek. Gece 12ye kadar sadece 4cm acıklıga gelebildim cok uzun sürdü. O esnaya kadar iki kere sıcak suda pilates topuyla duşa girdim yürüdüm eğilip kalktım sancılar geldikçe derin derin nefes alıp verdim. Mutlaka nefes egzersizi yapın cok işe yarıyor. Artık acıklıgım 8 9 cm falan olmuştu doğumhaneye aldılar hemenn zaten gücümde bitmiştii çok açtım o şekilde sancıları cektim gücsüz kalmıştım. Çatala cıktım hadii ıkın dedilerr beş kere falan ıkındım artık sanırım 6.da ebelerde karnıma bastırınca kuzumm kaydı geldi kucagıma verdiler hemenn sıcacık yumuşacık tertemizdii annem. Ama maaleseff solunum sıkıntısı vardı yogun bakıma aldılar daha sonra kanında enfeksiyon cıktı korkulacak bi durum yokmuş şuan iyiymiş iki üç güne cıkacak dediler. İnşallah ptesi alırım dua ediin kızlar 😔 doğum esnasında bol bol dua ettim herkes için bütün hamileler için herkes sağlıkla kolaylıkla kucagına alsın bebeğini inşallah🤲🏻💕Sorularınız varsa cevaplarım seve seve. Biz artık happy kidse gecelim😊