Gamzeoks Merhabalar 4 haftalık hamileyim karnım şiş batmalar oluyo sanki dikişlerim var hapşırırken falan batıyo normal mi bu ya ilk hamileliğim bilmiyorum hiç karnım resmen bi tuhaf sanki 6 7 aylık hamileyim 😂
Asyaayaz1 Şişkinlik olduğu için bağırsaklardan dolayı batma şeklinde hissedebilirsiniz aynı haftalarda bende öyleydim