Helllooooo Selam kızlar 37+2 oldum beyaz akıntım arttı bu aralar neden acaba ?? Aktığını hissediyorum resmen sanıyorum nişan geldi bakıyorum yok bişe neden oluyor akıntı bilgisi olan
Duygusuz Helllooooo aynı gündeyim bende de var o sorun beyaz akıntı o kadar cok oluyor ki suyum mu geldi nişan mı geldi diye sürekli kontrol ediyorum 😔
Mom_teacher Helllooooo bende 37+3 üm, benimde arttı, özellikle ayaktayken bebek hareket edince oluyor benim hissediyorum
Sevvals23 Duygusuz ben 38+0 ım bende de hala var ben daha da çok bakıyorum artık gelsin istiyorum ama hala yok 🙈😂😂😂