Kbrdgn38 Mrb lütfen yardımcı olun ben bi ay önce çatlatma iğnesi oldum ve doktorumu hiç değiştirmedim 15 gün sonra hamile olduğumu öğrendim ama daha sonra yumurtalar çok büyüdüğü için beş tane döllenme olmuş ve ne yapacaklarını bilmiyorum doktordo taşıyamazsın zaten dedi çok endişeliyim böyle yaşayan oldumu hiç
tco Kbrdgn38 nasil yani 5 iz mi😪 bende catlatma ignesinile hamile kaldim ama cogul degil. bence iyi bir perinatolog bulun . Ne diyecegimi bilemedim.
Kbrdgn38 tco Kafam çok karışık şuan beşizlere hamileyim doktor hepsi aynı şekilde gelişemez ve, sen zaten, ikiz bile taşıyamazsın dedi sanırım fetosit denen bi uygulama ile Alacaklar yada, gebeliğe tamamen son veecekler 😔