gamzee06 kızlar ikinci sezeryanim olacak sat a göre 37 1 m usg ye göre 38 haftalık oldum doktor haftaya diye diye bugüne getirdi hala gün vermedi sata göre mi usgye göre mi veriliyor gün???
ssnnmmm gamzee06 son adet tarihine göre dedi doktorum hatta 1hafta geç döllenme olmuştu ona göre adet tarihini güncellemişti bebeğim gününü yakaladı ama genede geç döllenmiş tarihi baz alacakmışız
3Mucizem Benim doktorum öncelikle bebeğin gelişimi sonrasında rahim duvarının inceliğine göre demişti, ben 3.sezaryen olucam 38+2 yada 38+5 dedi doğuma
uykusuzbirben 3Mucizem kaçıncı haftada net Bi şekilde gün verdi. Bende 33 oldum bu hafta kontrole gittiğimde sezryn günü versn istiyorum 2.serzynm olck ztn zorunlu yani ama keşke hemen netleşse. Doktorumun başından beri verdiği tarihi hesaplıyorum 40. Hafta ediyo
gamzee06 yani usg ye göre gün vermesi lazım dimi bende öyle düşündüm ama boşver ultrasonu dedi yolladı beni bu gidişle sancim gelecek evde😣
Cikilops Bu konuyu bende Merak edıyorum , birde neden dr ler 40 haftayı doldurmadan almayı tercih ederler ?
uykusuzbirben 3Mucizem sağlıcakla kucağına al bebişini canm inşallah bana da net Bi tarih söyler gittiğim zaman