Bende diyorum sadece bende mi oluyor 😺 herkes hemen hemen aynı şikayetten müzdarip 37ye girdim hala aynıyım hemen hemen hamileliğimde hep yaşadım akşam yemesem aç kalsam da yine şiş hissediyorum yürüyüş yapınca birde maden suyu icince biraz rahatlıyorum artık son haftalar 🙈 sağlıcakla gelsinler insallah