Haticed34 Merhaba hanımlar, beşik için nevresim takımını nasıl yıkayıp ütülediniz püf noktası var mı tecrübelerinizden faydalanmak isteriz ☺️
Ortmenanne16 Haticed34 30 derece 600 devir 28 dk.lik programda yıkadım çıkar çıkmaz serdim kuruttum ki buruşmasın sonra ütüledim miss gibi oldu fazla yumuşatıcı katmadim tenine temas edecek şeylere yumuşatıcı çok az atıyorum
Haticed34 Ortmenanne16 Ortmenanne16 elyafı toplanır mı diye emin olamadım, bende öyle yıkayım teşekkür ederim bilgilendirme için ☺️
gzdeakcy_123 Ben sadece çarşafıni yikadim 20 derecede duru sabunu kullandim yumuşatıcı falan kullanmadım kurulayip utuledim direk
gzdeakcy_123 Haticed34 yikadim canim ama cikio benimkinlerin carsafi onlari yikadim hepsinin sungerlerini yikamadim birininkini yikamisim digerlerini yikamadim o kadar da bisey olmaz die dusundum dislarini yikasam yeter die dusundum