Kızlar kahverengi akıntım var çok az geliyor aslında çok açık bir kahve ama düşük tehlikesi olabilir diye doktor progestan başladı günde 3 defa içiyorum. Aynı zamanda rahimde sürekli bir sızı var iğne batması gibi. 7+1 hamileyim Aynı durumu yaşayan var mıdır başka yapabileceğim bir şey var mı