Cagla89 yani kistlerin yerine bağlı biraz. Benim göğüs ucuna yakındı mesela o yüzden orası çok ağrıyor. gebelik öncesi de yüzüstü yattığım zamanlarda çok ağrırdı. Yine de doktorunuza sorun siz. Regl dönemleri de çok ağrı yapıyodu kistler. Şimdi de hormonlar değişken belki ondan oluyodur.