Arkadaşımın ablası da erken doğum yaptı. Bebek bir süre kaldı küvezde ama şimdi evlerinde ikisi de sağlıklılar. Sen kendine iyi bak bebeğine lazımsın. İnşallah kısa zamanda kavuşursun bebişine. İkiniz de sağlıkla çıkar evinize gidersiniz kısa zamanda inşallah.🤩🤩