aslihangacal Basak0503 valla bende dört gözle yazı bekliyorum yemek yemeyi düşünmüyorum avucumu yalaya yalaya bi hal oldum 😂😂😂
MerveAkty aslihangacal 15+4üz 🥰 14.haftada doktor kız demişti 😍 şuan 5.5 kilo verdim bakalım bundan sonra almaya başlarım sanırım
Yldzz97 aslihangacal Merhabalar bizde 16 haftalık olduk 12+2 de cinsiyetimizi öğrendik şükür toplamda 4 kilo aldım ama zayıf başladım hamileliğe,böyle giderse 20 kiloyla doğuma giderim gibime geliyor ve oğluşumuz olucak 💙🥳
aslihangacal Yldzz97 oy maşallahh hayırlı olsun sağlıkla kucğaınıza alın inşallah bende öğrenirim bu hafta dua edin lütfen biz öğrenmeyenler için 🤭❤️❤️
Yldzz97 aslihangacal İnşAllah sizde öğrenirsiniz 🥳🙈 Erkek bebekse zaten hemen belli ediyor sağlıkla öğrenmek nasip olsun sizede😘💙
Yldzz97 İki gündür karnımın içinde batma ve acı var gece uyutmadi 😔 sanırım rahim bağlarının gerilmesinden oluyor sizde de oluyor mu ?
aslihangacal Yldzz97 tam karnımda değil ama dün alt karına doğru incecik ağrılar oldu başlarda da oluyordu nedenini bilmiyorum yarın doktora soracağım
remkocc aslihangacal kiloyla ne alaka kiii ben 53kiloydum cinsiyeti öğrendiğimde ama 16.haftadan önce görünmedi genel olarak en sağlıklısı 16.haftadan sonra 😁😊
aslihangacal remkocc bende doktor diyince şaşırdım "senin kilon var 16′dan sonra belli olabilir"dedi de benim gibi kiloda olup belli olan var mı merak ettim😂
remkocc aslihangacal kaç kilosun seen ama etrafımda aşırı kilolu olup hamile olduğunda böyle diyeni de duymadım 😂
Serpilkpr aslihangacal 12 haftalıkken erkek olabilir demişti doktorumuz geçen hafta kesin olarak erkek denildi
Ogretmenanne24 Karnımda sol tarafta gerilme gibi bişey var bu normal mı yaşayan varmı dün geceden beri hissediyorum
Ogretmenanne24 Ve bende 13+6 da öğrendim doktor kesin şekilde kız dedi ama bi tedirginim yine değişir mi diye ☺️☺️