Ssngl Kızlar merak ettiğim birşey var. 1-2 haftadır beyaz akıntım oluyor idrarım temiz çıktı kaşıntım yok sizce normal mi böyle sorun yaşayan oldu mu ?
Bireylulmasali Ssngl evet canım normal doktorum gebeliğin sonuna kadar beyaz akıntın olması normal dedi bana
Ssngl Bireylulmasali teşekkür ederim. İçim rahatladı biraz ilk gebelik olduğu için her ne olursa hemen korku oluyor ☺️