Alismomi Kızlar düzenli adet görüyorum 28 günde bir reglm de 5 gün sürer biter. 2 gün önce reglm bitti bu sabah pembe lekenmem başladı hala sürüyor. Sebebi ne olabilir yaşan bilen var mıdır aranızda🤔
dlnyny Alismomi ben dkh bıraktıktan sonra aynı durumu yaşamıştım siz kullanıyor muydunuz belki o yüzden olmuş olabilir
Alismomi dlnyny hayır kullanmıyorum korunmuyoruz zaten 2 yıldır. Ama kist yara vs olabilir mi diye korktum.
dlnyny Alismomi benim yumurtalık kistimde vardı hiç kanama yaşamadım ama tabiki doktor kontrolü en sağlıklısı olur geçmiş olsun
Canan123 Bende çok sık oluyo doktor hep olabilir dedi, bi kere kesmek için ilaç veren oldu başka ds hiç önemsemediler
Alismomi Canan123 hmm anladım canım belki de normal bir durum daha önce olmadığı için merak ettim. Sağolasın 😘