Arkadaşlar merhaba. Beşik alicam bebegim icin çok kararsizim sizce hangi beşikten alayım fotoğraf atmayı beceremedimm🤷♀️🤦♀️ bu posta atılırsa siz buraya atın kızlar. Ilk 1 yıl idareten daha sonra ki yılda daha kaliteli alayım diyoruz sizce ne yapmalıyız yorumlarınızı bekliyorummm😘