nisotti Ha siz "ben vajinal dogum istemiyorum,sezeryan olmak istiyorum "derseniz;Turkiye sartlarinda size kimse karisamaz su an ,en dogal hakkiniz kimseyi de ilgilendirmez. Bence gereksiz munakasalara girmeyin bu konu yuzunden.
BeybininAnasi eminecip43 bebeğe ve size göre doğru yöntem belirlenir. Şahsi fikrim kendinizi tek birisine şartlamamanız. Ben normal doğuma şartlamıştım sezeryan olmam gerekince yıkıldım resmen. Ama o kadar rahat bir doğum geçirdim, sonrasında da o kadar rahat ettim ki çok memnun kaldım.