Kizlar adetime 6 gün varken test yapmıştım kan vermiştim test negatif kanda 0.100 dü bugün pembe leke geldi 2 defa çok değil sadece peceteye bir kez hamilelik yaşadım ama böyle birşey başıma gelmedi sizce hamilelik olabilirmi adet tarihim 9 subatti 3 gün var şuan