urazaslan benimki de hep aşağıda erken Doğum riskim varmış bebek kafasını rahim ağzına dayamış ama ilacımı kullanıyorum. İlk çocuğumda da aynı durum oldu, valla 39+1 de doğdu, doktorunuzun tavsiyesini dinleyin , benimkine senin yapın böyle demek ki dedi.