Kızlar selam 33+4 haftalık hamıleyım bebegım 2 hafta onde gıdıyor gelısımı kilosu su fazlalıgımızda var ama seker kaynaklı cıkmadı az once wc gıttım cok afedersiniz sureklı camasırıma pecete koyarım akıntı nedeniyle az once gıttıgınde pecete de tırnak ucu kadar iki damla kan vardı cok cok az ama sebebi nedir hıc anlamadım basına gelen fikri olan varmı