Zehradurdu 15 subatta sezaryan günü aldım ama 1 haftdr gündüzleri hareketi yavasladı 2 gecedir cok nadir karnım asagı indi.. Ayak agrılarm başladı buz gibi ter iniyo vucudumda sizce doğum belirtisi başladı mı? Suyum lekem gelmedi