Prensm Es-er http://www.muslumananneler.net/2016/04/doguma-hazrlk-1-bolum-dogal-dogum-nedir.html?m=1 okumanı tavsiye ederim canm🤗🤰☺
EceKasapMom uras inşallah bana da normal Doğum nasip olur ilk doğumum çok istiyorum o anı yaşamayı 38+4 deyim bakalım ben zaman gelecek kızım
uras EceKasapMom insallah canim bebegin ve senin için en sağlıklısı olacaktır insallah.bol bol yürüyüş vede evde bazı hareketler var dogum kolaylastiran onların faydasını çok gördüm ve bir buçuk saatte oğlumu aldım kucagima tüm agrilarim o an gecti😀
uras Ozgeozata vardı canim iç dış 10 tane ama hijyenini sagladiktan sonra hic bir sikinti yaratmiyor en guzeli bebegini emzirirken rahat ediyorsun normal dogumda çünkü e mzirirken baya şekilden sekile giriyorsun iyi tutsun diye