sntn 33+5haftalık hamileyim sırtımın ağrısından ölüyorum resmen o kadar ağrıyor ki bazen ağlayacak duruma geliyor ağrıdan uyuyamıyorum hatta. Sizler ne gibi çözümler buluyorsunuz
istanbul3434 sntn goguslerin buyuduyse ondan da olur evdeki birisinden rica etsen sirtina masaj yapsa iyi gelir. Bi de sirt egzersizleri
Arass__ sntn aynı haftadayız ve bendede aynısı oluyor kilomda gayet norml 6 kilo aldm. Bazen bildigin zontluyor yatarak da biraz gec geciyor. Ayakta kalmaya kotkuyorum cok agırıyor hemen hep uzanıyrm
Nurov Çok kilo aldıysan ağrı olabilir, ben sırt ağrısı yaşamadım hiç 38. Haftadayım, bide hamile yastığı kullanıyorum hayatımı kurtardı diyebilirim uyumam mümkün olmazdı başka türlü
denizanasi1 Bende 29+3 hamileyim inanılmaz bel ve bacak ağrısı oluyor ama 2 gündür yoga ya başladım ve çok iyi geldi ağrılarıma. Tavsiye ederim…
sntn istanbul3434 aslında eşim yapıyor ama sanki böyle biri kütletse rahatlayacak ama karnımdan dolayı oda mümkün olmuyor
sntn Arass__ yatınca daha çok hissediyorum ağrıyı oturunca da bebek göğsüme baskı yapıyor nefes alamıyorum