mrymktl Oms Edibeglsvr ben kanz xgo aldım arabamın bağajı küçük oldugu için hem travel sistem hem az her kaplıyor memnun kalacağımı düşünüyorum
Kubicim Bizde alıp almamakta karar veremiyoruz.. yasaklar devam eder mi?kullanabilir myiiz diye.. boşa almış olmak istemiyoruz.. kararsızız kaç gündür
gulsahgul26 Bende karar veremiyorum hafif yormayan kapatması açması zahmetsiz az yer kaplayan arıyorum