SmyyeOsmn Merhaba arkadaşlar geçen hafta tetanoz aşırı vuruldum 18 haftalık hamileyim ve aşı yeri çok şişti ağrısıda hiç geçmiyor sizce normal mi
Tuba704 SmyyeOsmn normal oluyor demişti ebe buz uygulayın etrafına ve elinizi kolunuzu hareket ettirin
betulltoker SmyyeOsmn duş alırsan şişme okurmuş bana öyle dedi hemşire. Eve gelir gelmez buz tuttum bir kaç kez bir iki gün ters harekette yatarken falan ağırdı ama onun dışında hiç bir problem olmadı bende
Ellaa Ben bugun ikinci dozumu oldum Ilkine gore suan agri yok Biraz egzersiz yapin kolunuzla , hepten kipirdatmazsaniz daha cok agrir