turkan-4 Mzgnylmz seni çok iyi anlıyorum açlıktan ağlıyordum zorlama kendini az az yesende olur yani 11. Haftada biraz istahim açılmaya başladı benim
paradiseeeeee Mzgnylmz bende öyleydim Hep kandilin sıvı şeylerle beslendim aylarca taki 14 haftaya kader şimdi 25 haftadayım herşeyi yiyorum kilo olarak 10 kilo aldık ki 4 aya kadar hiç kilo alamadım iştahsızlıktan
Nurtrky Mzgnylmz bende öyleydim 7. Hafta başladı 11. Haftadym daha yeni bitti gecici bir süre olur inşallah sizinde
49411995 Ben 6 haftalık oldum ve yiyemiyorum azcık yiyorum sonra yiyemiyorum hep aç hissediyorum zorlayınca da kötü oluyorum 😒
Seda-34 Mzgnylmz 3 ay dolunca düzelir canım. Zaten ilk 3 ay bebek annenin açlığınk hissetmiyormuş depolardan besleniyormuş. 4. Aydan sonraki açlığı hissediyormuş bebek. Endişelenme geçer en kısa sürede inşallah