canım benim olalı 2 hafta oldu ilk gün senin dediğin gibi bir şey yaşadım önce kahverengi oldu sonra açık pembe şeklinde 3 gün devam edince korktum ben sınra hastaneye gittim ilaç verdi.doktor normal yumurtlama gününde dedi ama 3 günün sonunda kesildi. şimdi benim merak ettiğim bu ara kanama benim adet günümü geciktirir mi acaba