Ben tansiyonum düştüğü için acile gitmiştim çok az enfeksiyonun var deyip toz şeklinde ilaç vermişlerdi bir kerelikmiş.onu içtim .Sonra mantar da olmuştu doktorum fitil vermişti .şimdi hiçbir şeyim yok şükür .Az enfeksiyon varsa gerek görülmüyor .temizliğine dikkat et .