Hiranurecrin Merhaba arkadaşlar ben 15 +haftalik hamileyim belim aşırı derece de ağrıyo düşük belirtisi olabilir mi😔
fethiyeli48-48 Hiranurecrin hsyır tabiki düşük belirtisi degil . Yanıltıcı başlıklar açmayın ve kötüyü çağırmayın kanama lekelenme durumunda bunları düşünebilirsiniz
Aysetoygar Hiranurecrin 15 haftaya göre çok normal bir durum lütfen bu şekilde kendinizi kasmayın bu tür düşüncelerle benimde 13 14 15 haftada hem belim hem kasıklarım çok ağrımıştı çok normal kendinizi çok yormayın ayaklarınızı sıcak tutun bol bol dinlenin😊
BegumIscanTunc Hiranurecrin hayır canım bu zamanlarda bel ağrısı gayet normal ben 15+3 haftayim sürekli bel ağrısı yaşıyorum
Mervekomur Hiranurecrin benimde belim ve kasiklarim bazen çok şiddetli ağrıyo 14 haftaligim son 1 aya kadar sürekli kanamalı düşük riskim vardı bende bu ağrılardan korkuyordum şükür bi sorun yokmuş genişlediği için artık böyle ağrılar olması normalmiş korkma istirahat et bebişlerimiz yerleşsinler yuvalarına 😍😊😊
Lulemom Valla benimde bugün kasıklarım fena ağrıyordu dizlerime vurdu resmen ağrısı. Doktoruma yazdım.. kanama yoksa korkma dedi. Belki seninki de öyledir doktoruna anlat durumunu
Hiranurecrin Lulemom çok şükür kanamam yok ama daha öncesinden yaşadığım düşük ve kürtajlar olduğu için. Bu seferde bişey olurmu korkusu sarıyor beni😒
Hiranurecrin fethiyeli48-48 sana yanıltıcı gelebilir ama bunlar hayatın gerçekleri geçirdiğim düşük ve kürtaj sonrası bu ağrı bana normal gelmedi olamaz mı.
Yenibirannee Bende 11+1 haftaligim bazen benimde belim kopuyor gibi oluyor hemen uzaniyorum 1-2 saate geciyor normal sanirim herkesde oluyor
Hiranurecrin Mervekomur sağol canım böyle naif konustugun için 😊ama ben bugün fazla yüklendim kendime ağır iş falan yaptığım için düşük olabilir korkusu sardı beni😊
LeylaZehraYagmur Hiranurecrin bende 15+1 deyim benim de bu gün sol kasığım çok ağrıyordu bence bebişler büyüyor ondandır daha çok baskıdanmış gibi hissediyorum ben ☺️ için rahat olsun sağlıkla doğsun inşallah
Cilemsimsek Hiranurecrin canım bende aynı şeyleri yaşadım magnezyum eksikliğinden olmuş günlük 1 soda içiyorum ağrılarım baya azaldı
Mervekomur Hiranurecrin hem kendini hem bebeğini yorma kuzum yat sürekli önemli haftalardayız doğurana kadar risk her zaman için var herşey yolunda diye kendini salma keyfini çıkart hamişliğinin 😊💕
Happy- Hiranurecrin canım bende 14+1 im benimde belim çok ağriyo ev taşıma durumum oldu kendimi çok yordum dinlenince geçti eğer seninde dinlenince geciyorsa bi sıkıntı yoktur ama içininin rahat olmasini istiyorsan doktora git rahatlarsin bende senin gibi korkmustum çok şukur bi sıkıntı çıkmadi
Hiranurecrin Happy- evet canım ya bende bugün ağır iş yaptım .ağrı olmaya başladı belimde çok fena .ama dinledikçe geçiyo gibi kanamada yok çok şükür. Geçer umarım 🙂